fredag 10 februari 2012

fortfarande sjukstuga

A har fortfarande feber, hostar och snorar. Magen är lite dålig på honom oxå och inte äter han något så han rasar i vikt, bara skinn och ben kvar. Imorgon är det en vecka sedan hans feber startade. Han är rätt rastlös och uttråkad efter ha varit instängd här hemma en vecka vill jag lova, framför allt när alvedonen gör verkan för då blir han ju piggare. Som det ser ut nu får det bli en tur till doktorn på måndag för så här kan vi inte ha det.

Eftersom jag varit instängd hela veckan har jag inte kunnat fixa något inför dopet, så idag var jag bara tvungen att ge mig iväg. Hade dock inte allt för lång tid på mig men det får bli som det blir imorgon. Gick inte så bra för mig dock, skorna jag köpte till sonen kunde han inte ha, dotterns söta "skor" passade inte heller. Hittade en kofta och tajts till mig men ingen top/tunika men hann inte kolla något mera. Så jag måste in imorgon för att hitta andra skor åt sonen. Lokalen är i alla fall dukad, lite småfix som vi kan göra imorgon innan vi ska äta.

Nä nu måste jag fortsätta med det som ska göras ikväll innan jag ska krypa ner i en säng.
Önskar er alla en trevlig helg. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar