söndag 19 februari 2012

innebandy och date



Innebandyn gick bra. Han tycker verkligen att det är kul och med lite mera träning ska han nog oxå lyckas ta för sig lite mer. Det är väldigt nyttigt för honom att träna detta då han inte är så fysisk, finmotorik är mera hans grej men nu kämpar vi på med grovmotoriken:-)

Strax efter vi kom hem kom bästa vännen med sina barn. High life blev det här hemma, kul att dom har roligt barnen. Jag och PK kunde sitta i köket och prata och umgås, även P fikade med oss en stund. Hoppas vi kan ses snart igen och tack så mycket för en trevlig pratstund.

2 kommentarer:

  1. Tack själv! Det var roligt ses. Synd att jag inte var på topp men jag hoppas det är bättre nästa gång vi ses. Nu sitter jag på VC och väntar på att få ta prover. Hur mycket folk som helst här. Kommer ta en evighet! Kraaaam

    SvaraRadera
  2. Ja jag älskar filmen underbart när tv kanalerna kör gamla godingar som man "glömt bort". :D

    Hihi ja de är klart man ska busa när man ska ta medicin men bara man gör det. :D

    Kram.

    SvaraRadera