onsdag 22 februari 2012

Igen

När vi hämtade A på dagis skulle vi fara en sväng till tippen med lite mer saker vi rensat ut. P och O gick över med hunden till farmor medans jag hämtade A. När jag skulle plocka upp dom hade dom bestämt att barnen skulle vara kvar hos farmor medans vi for iväg, något A inte hade något emot vill jag lova.
När vi var klara tog vi en fika hos svärmor innan vi gick hem.

Väl hemma började jag förbereda maten. Nisse och Jennifer skulle komma hit och äta igen, han skulle köpa med lövbiff. Jennifer skulle sedan iväg till alians på träning och P skulle in på styrelsemöte. Så efter maten for alla och lämnade mig och barnen ensamma. Vi hade en mysig stund innan det var dags för nattning.
När jag skulle läsa nattsagan för A satt O och gungade i mitt knä och krafsade i boken, hon tyckte den var jätte spännade, det var lite svårt att läsa vill jag lova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar