söndag 26 februari 2012

sport dag (lördag)



Det blev en dag med massa sport för oss, ja inte att vi utövade det utan snarare tittade på.
Min brorsdotter Tett ville att vi skulle följa med och titta när hennes syster spelade match så det gjorde vi.
Tyvärr förlorade dom, men A var så glad att han fick kolla på matchen, till och med O tjoade lite. Även barnens kusin Rebecka dök upp, vilken lycka för A. (har en jätte fin bild på A och Rebecka men kan inte lägga upp den då jag ej vet om det är okej för hennes föräldrar)
A hittade en innebandyklubba i shoppen där oxå som han ville ha, han får väl önska sig den i födelsedagspresent, han fyller ju om ca en månad.

Sedan for vi till bowlinghallen för att kolla på barnens far när hans spelade bowlingmatch. Vi passade på att äta middag i hallen oxå eftersom vi var där i middagstid. Dom vann sin match.

A hade en toppen dag som fick träffa moster, morbror, kusiner, farmor och farfar inte illa att få träffa så många på en och samma dag.

2 kommentarer:

  1. Nej vi har bara lånat av svärfar !

    SvaraRadera
  2. Åhh absolut kan jag fixa receptet på tekakorna ska försöka komma ihåg det imorgon. :)
    Tjata gärna på mig om jag glömmer haha. :P

    Haha det är bra med saker som man kan önska sig när man fyller år. ;)
    Vi kör med den jämt när William ser något. :P

    Kram.

    SvaraRadera