torsdag 23 februari 2012

full fart och lite sömn

Kom som vanligt i säng alldeles för sent. Sen vaknade A och kom in till mig och han far omkring så han sparkas och slåss, var upp på toa en sväng oxå. Sen blev jag störd av hunden som har en körig mage just nu. Eftersom vi bestämt att P skulle ta A på morgonen hade jag ju hoppats på att få sova till åtta men icke då bestämmer sig lillan för att vakan före sju. Så gör hon alltid dom gånger jag inte ska upp med A men när P ska ta henne då sover hon alltid till åtta.

Men jag har hunnit med att både röja köket, kasta sopor, tvätta och köra en diskmaskin och så tog jag A till dagis fast det egentligen var P som skulle. Nu ska jag slappa en  liten kortis innan jag ska fortsätta mitt röj.
O  brukar vilja sova efter hon varit uppe två timmar på morgonen så hon sover och självklart går då P och sover oxå .....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar