onsdag 8 februari 2012

Hårfärgning och vårdlagsmöte

Igår gick jag över till svärmor, hon skulle färga mitt hår och även klippa topparna lite. Min svägerska hade lämnat en hårfärg där som hon tyckte skulle passa mig. Så medans färgen satt i så passade vi på att dricka kaffe och kolla på gamla kort från när A var liten, super kul att se. Hon har ju kort som inte jag har.
Färgen blev bra så jag är nöjd.

På eftermiddagen tog jag med mig O och åkte till mitt jobb. Mitt vårdlag och ett annat hade utbildningsdag, vid halv tre skulle det vara vårdlagsmöte så då passade jag på att hälsa på lite. Kul att se kollegorna.

A var feberfri hela dagen och det kändes så skönt.

1 kommentar:

  1. Men visst är det härligt och få klippt och färga håret. Gjorde det själv i söndags. Kul och träffa jobbarkompisarna!
    Kram

    SvaraRadera