måndag 8 februari 2010

Dålig uppdatering

Är så trött på att vara sjuk, blir bara sämre:-(  Nu för tiden hostar jag hela nätterna så jag kan inte sova, har så ont i revben och magmusklerna. Nu har jag gnällt klart.

Ja vad har hänt i helgen då? JO i lördags kom Tett och Robert hit, Tett var rastlös så hon kidnappade A och åkte och tittade på när Jennifer spelade innebandy. Sen kom hela den familjen hit och vi åt mat från sebbans. Jag och Carola drack två glas vin sen åkte dom hem. Peter jobbade ju natt så han åkte först.

Söndag då jobbade P kväll. När han åkte till jobbet kom Robin, Amanda och lilla Teddie hit. Vi gick en liten promenad med hunden och sen fick barnen åka pulka/bob i backen en stund. Efter det gick vi hem och drack kaffe och fikade. A visade sin sämsta sida, han knuffade och slog Teddie och smällde igen dörren och sa att han inte ville vara med oss, jätte tjurig. Så han och jag blev naturligtvis osams, det är ju inte okej att slås och bete sig hur som helst. Han vägrade be Teddie om ursäkt, värsta tonårings fasonerna hade han.

När dom åkt hem hjälptes jag o A åt med disken (han älskar att hjälpa till) sen lagade vi mat. Hade en mysig matstund och sen tittade vi lite på barnpogram innan det var dags för nattning.

Idag har jag inte gjort mycket, mår ju som sagt var inte så bra. P o A tog bussen ner på stan och uträttade några ärenden och åt lunch, jag stannade hemma och vilade. Nu ska dom leka lite medans jag fortsätter göra ingenting.

Hör nu från köket att A säger att han vill bara ha kalsonger ingen blöja, yes säger jag bara, träna träna träna så han blir blöjfri. Vi får se hur det går idag. 

1 kommentar:

  1. Att din förkylning aldrig tar slut?! Kul att A vill träna. V har haft kalsonger inomhus sen i fredags. T o m på dagis igår gick det bra. Jag är så stolt! Fick du mitt mess igår? Fick aldrig någon levrapport och ett annat mess jag skickade nästan samtidigt gick aldrig fram. Kram

    SvaraRadera