onsdag 17 februari 2010

Storstäd

Idag är lilleman bättre, ingen feber. Jag har tillbringat större delen av dagen till att städa. Har dammsugit varenda vrå, dragit fram soffor mm. Håller dessutom på att möblera om hela huset för att lyckas tömma vardagsrummet på möbler inför målningen. Vill ju att huset ska vara beboligt även fast vi renoverar. Vi har ju ett ganska stort v-rum med mycket möbler i, men det ska nog gå. Samtidigt blir det ju dammat överallt vilket är bra. Nu har jag gett upp för idag, sitter och tittar på cars med sonen medans vi väntar på att maten ska bli klar. Fast ett litet ryck till får det bli när lilleman somnat för jag har belamrat våran säng med saker, så det måste ju rensas och så tänkte jag faktiskt bädda rent, är ju såå mysigt att krypa ner i rena lakan. 

Har även fått ett mail om att sakerna jag beställde från barnlycka har kommit, hinner tyvärr ej hämta ut paketet idag så det får bli imorgon. Bilder kommer sen på vad jag köpte. 

Ha en underbar kväll. Kram på er

1 kommentar:

  1. Skönt att han mår bättre o kul att paketet kommit, alltid härligt med lite roligt med posten! Hoppas ni har en riktigt mysig kväll, kramar

    SvaraRadera