måndag 22 februari 2010

Huga vad kallt

Imorse när jag kom hem från jobbet var det minus 25 grader, det är inte kul. Stackars lilleman skulle ju ut för att gå till dagis (inte så bra när man fortfarande har hosta kvar att dra in denna kalla luft). Men han var lycklig för att han skulle få gå till dagis efter ha varit hemma en vecka. Han skulle bara få gå till halv ett idag för han hade en tandläkartid kl 13.10

Jag har ju sovit idag eftersom jag jobbade och ska nu gå på min sista natt för denna gång. Det hade i alla fall gått bra hos tandläkaren, han fick en ny tandborste och sen hade han fått välja saker ur en burk, då valde han en silverring med turkos sten, även killar kan vilja ha lite smycken:-)

Har faktiskt inte gjort så mycket efter jag klev upp, myst med sonen, ätit mat och surfat. Ska strax fixa till mig för att dra till jobbet. Nu är det "bara" 19 grader ute, burrr. Ska åka i god tid hade jag tänkt så jag hinner förbi affären och köpa lite bubbel vatten så jag klarar av natten. Natten som var hade vi svin mycket att göra. Kom ut från salen en gång i natt vid halv två, slängde i mig lite kaffe och en macka sen i röran igen. 

Godnatt ni som får sova ni andra får ha en bra vaken natt.

2 kommentarer:

  1. Jo det gick bra hos tandläkaren hade två hål men kändes ok för att inte vart hos tandläkaren på 7 år skäms =( Skönt att de gick för din grabb också. Hör att han har bra smak, jag fick tyvärr ingen leksak bara en nota

    SvaraRadera
  2. sv: ja det kan jag nog göra :) behöver bara kunna låna mammas busskort då :)

    SvaraRadera