måndag 15 februari 2010

God morgon

Det blev en film igår i alla fall. Rätt så bra var den faktiskt, fick både skratta och gråta, inte illa. När vi krypit ner i sängen och nästan somnat kom lilleman in, han var glöd het så jag nästa brände mig på hans fötter. Och hur han pratade, trodde han aldrig skulle somna. Stackarn har en förskräcklig hosta, låter inte alls bra. Det var tur att jag inte tog med honom igår till husvagnen när jag skottade snö för då hade han väl blivit ännu sämre. 

Lilleman ligger fortfarande och sover men nu hör jag att hans elaka hosta börjar igen så då vaknar han nog snart. Får bli till att ta en temp idag och kolla om han behöver någon alvedon. Både jag och sambo smög upp imorse för att inte väcka honom, han behöver sova ut.

Nej nu vakna han så nu måste jag avsluta. Hoppas att ni får en bra dag. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar