söndag 20 juni 2010

Kalas igen

På em åkte vi och hämtade Tett i bälinge för att sedan åka till björklinge och gratta Carola igen. Inga andra gäster hade kommit när vi kom. Jag lånade en regnponcho och gick en ordentlig promenad med hunden innan vi fikade. Vi var där så länge så vi åt även middag där, kom just på att jag glömde ge bror pengar för pizzan. När vi skulle åka kom min kusin och barn dit men jag hann inte prata något med dom. 

När vi kommit hem kom Veronica hit för att hämta ljusen och Jennifer (stort smile). Jag och lilleman tittade sedan på timmy lamm innan farmor kom över en snabbis. Tog en stund innan lilleman kunde somna ikväll så klockan blev över nio, får se hur trött han är imorgon när han ska upp till dagis. Som tur är börjar ju han aldrig före klockan nio.

Sov gott allihop. Kram på er

1 kommentar: