måndag 21 juni 2010

Måndagslistan

Jag har som vanligt antagit Jennyns utmaning om att göra en måndagslista. Håller faktiskt med henne att det är en bra start på veckan att göra en lita över possitiva saker istället för att fokusera på det negativa. Man blir glad och man inser att det finns så mycket glädjeämnen i sitt liv som man annars bara kanske tar för givit. Utmanar nu er att oxå göra en måndagslista och vill ni läsa flera härliga listor ska ni gå in på Jennyn och läsa alla underbara listor som hon har/ska länka till. Här kommer min lista för denna veckan:


Idag måndag är jag glad för att

  • jag har en familj som jag älskar
  • att hunden verkar må bättre
  • vi var på två härliga kalas i helgen
  • det är midsommar (även om vi jobbar då)
  • jag hittade nya blixtenskor till lilleman 
  • avhärdaren är installerad (kanske håller duschslangarna nu)
  • vi har börjat planera semestern
  • vi får härligt främmande imorgon

Önskar er alla en underbar vecka. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar