torsdag 10 juni 2010

Norge resan del 3


Sista dagen vart det att gå upp tidigt för att packa och göra sig iordning så vi inte skulle komma iväg allt för sent. När jag skulle gå ut med hunden så hade jag massa packning med mig och var inte beredd på att det kanske fanns andra som gick i korridoren. Jag slängde upp dörren (på några människor), hunden for ut och krockade med dom (hon blev överraskad och morrade dovt). Stackars människor dom blev nog riktigt rädda.

När vi kom iväg från motellet så skulle vi åka för att handla med oss norska varor hem, min mor höll på att prata med A samtidigt som hon körde vilket resulterade i att hon körde fel och vi fick fråga efter vägen. Gissa om vi skrattade åt henne då.

Resan hem gick mycket fortare, jag lekte mycket med A så han skulle glömma att han satt i bilen och blev trött i benen. Vi han hem innan sambon skulle till jobbet (tilll och med två timmar innan) så han hann träffa A lite grann. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar