måndag 7 juni 2010

Måndagslistan

Missade ju förra veckans måndagslista så jag vill ju inte missa denna vecka oxå. Har dock fuskat och skrivit den i helgen redan eftersom jag är bortrest och inte har tillgång till internet. Men här kommer den i alla fall

Idag måndag är jag glad för att

  • vi var på ett fantastiskt bröllop och dop den 29maj
  • vi hade en trevlig dag på skansen förra veckan
  • vi var med på picknicken med dagis, där barnen sjöng för oss
  • vi har sålt våran husvagn
  • jag har en familj som jag älskar
  • just nu är jag i norge
  • sommaren är här

Gör en peppande måndagslista du med och lämna en kommentar här nedan så kan jag få läsa din underbara lista. 

Önskar er alla en underbar dag. Kram på er


1 kommentar:

  1. Hejsan!

    Trillade in på din sida så tänkte tipsa om min blogg där jag har superfina tävlingar igång.
    Kika in vettja ;)

    Kram Lindet
    http://lindet.blogg.se

    SvaraRadera