måndag 28 juni 2010

Måndagslistan

Nu är det måndag igen och jag fortsätter med den nya traditionen att göra en måndagslista alá Jennyn.

Idag måndag är jag glad för att

  • vi har haft en underbar midsommar helg, trots en del jobbande.
  • ikväll ska jag och en vän gå ut och äta på restaurang och sen gå på bio
  • A hade en mysig dag/natt ute hos sin mormor i husvagnen
  • det är en vecka närmare semestern
  • det här är A:s sista vecka på dagis sen har han sommarlov
  • idag kommer jag få min nya mobil
  • idag kommer våra skjudörrar till garderoben vi ska bygga
  • det är så underbart väder

Visst är det väl härligt att peppa sig själv med possitiva saker inför veckans uppgifter. Gör det du med och glöm inte lämna en kommentar här så jag kan få läsa just din lista. Vill du läsa fler härliga listor går du in på jennyn (hon som startade denna härliga idé)

Önskar er alla en underbar dag. Kram på er

1 kommentar:

  1. Hoppas du och din vänn har en riktigt härlig kväll! Många kramar Jenny

    SvaraRadera