fredag 19 mars 2010

Fredagskväll

Väl hemkomna ikväll så var klockan mycket, tur att vi åt en sen lunch, så middagen (om man nu kan kalla den det) fick bli bara yoghurt, mackor och juice. Sen tog vi en kopp kaffe i soffan och myste med sonen. Blev en hel del bus innan han nattades. Jag fick den stor äran att göra det idag. Vi läste en egen potta och bondgårdboken innan han kröp ner och drack sin välling. Tror nästan att han somnade innan jag hann stänga dörren till hans rum när jag gick ut.

Jag och sambon har tillbringat kvällen framför tvn tillsammans tills nu då han gick och satte sig vid stora datorn och jag sitter här vid min lilla. Så skönt vi har en ledig helg tillsammans. 

Imorgon ska sambon spela match och vi får se om jag och A åker med och tittar på den eller om vi stannar hemma. Vi skulle ju egentligen på födelsedagskalas imorgon hos Leo som fyllt tre men han hade 40 graders feber så det blir inget kalas. Hoppas han kryar på sig fort, inget roligt att vara sjuk. Var så länge sedan vi träffades, svårt att få till träffarna ibland, tråkigt tycker jag.

Nej nu ska jag surfa runt lite sen är det dags att krypa ner i sängen så man orkar med morgondagen. Sov gott allihop

Kram på er

1 kommentar:

  1. Håller tummar o tår för att de går br för sambon på matchen idag!Kram Jenny

    SvaraRadera