söndag 9 maj 2010

Stolt mamma

I morse efter vi blev väckta satte jag A på toa för att kissa (vi måste bli konsekventa med det igen), han kissade och sen sa han mamma jag ska bajsa oxå. Okej sa jag (fast jag trodde att han bara sa så för det har han ju gjort förut) och efter en liten stund tar han i och så bajsar han faktiskt. Oh så glad jag blev (helt otroligt att man kan bli så glad för lite bajs). Berömmde honom mycket och han sken som en sol.

När vi kom hem från betessläppet så ville han ha bara kalsonger och det fick han ju självklart. Jag är så glad att han verkligen vill det, nu kanske han äntligen kan bli blöjfri snart. Han hade kanske kunnat blivit det tidigare om vi hade fullföljt våran förra träning men vi slarvade lite och sen blev han totalt ointresserad, ett tag börja han nästa gråta när man ville att han skulle gå på toa. Så då var det ingen idé, han måste ju vilja själv för annars blir det ju bara fel.

Nu blir det lite titta på tv. Ha en skön kväll. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar