måndag 3 maj 2010

Tvättstugan


Idag vakade jag av efter två nätter. Har varit en del pyssel på jobbet med dom små. Sov till halv ett idag. 

Hämtade lilleman efter dagis och åkte till mormor för vi skulle äta där. Lämnade av lilleman och hunden hos mormor och åkte sen vidare till affären för att handla mjölk och sås till laxen. Tänkte om jag åkte till Årstahallen så skulle det gå fortast, men tji fick jag för när jag kom till Årsta centrum hade dom öppnat en butik där dom sålde ut kläder till 75% rabatt. Och då kunde jag ju inte låta bli att gå in och titta. Gjorde en hel del fynd faktiskt. Synd bara att man inte har en liten bebis (helst en tjej) för det fanns mycket söta kläder, bla alfons och milla kläder. Handlade kläder till ett värde av 1500kr för endast 375kr, inte illa.

Vi åt lax och potatis hemma hos mormor och sen gick vi till tvättstugan för att ta hand om tvätten. Lilleman verkligen älskar att vara i mormors tvättstuga och hjälpa till. Han har varit med en eller två gånger förut. Han verkligen strålar och är alldeles exalterad när dom ska mangla sängkläderna. Dom är lättroade dom små. Innan vi åkte hem drack vi kaffe och åt wienerbröd med choklad på, mumsig men onyttigt.

Nu sitter jag här och slappar i soffan trots att jag har miljoner saker att göra, men men det är en dag i morgon oxå. Önskar er en god natt när ni kryper ner.

KRam på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar