lördag 8 maj 2010

Storvretamöbler och Fullerö


Idag tog vi oss en tur först till storvreta möbler för att titta om dom kanske hade något soffbord åt oss men vi hittade inte något tyvärr. Sen åkte vi vidare till fulleröhandel, har inte varit där på flera år. Fanns en del man ville köpa förstås. Dom har ju ett café där oxå så vi köpte våfflor med grädde och sylt till lunch, mysigt var det. Handlade lite på Ica innan vi åkte hem.

Sambon ville se fotboll på tv så jag och A byggde tågbanor och körde tåg. Efter en lång stund övergick vi till att leka mer lera. A gillar det skarpt. När fotbollen var slut tog P över leken så jag kunde städa köket och sen laga middag. A har under hela den här tiden varit utan blöja och bara haft kalsonger, äntligen ville han det igen, han har totalvägrat i flera månader känns det som. Medan jag fixade köket lekte dom med tåg och sen satte dom sig och rita tills middagen blev klar.

När maten nästan var klar bad jag dom städa undan, tvätta händerna och gå på toaletten, tyvärr började A leka i sitt rum och P gjorde något annat en liten stund och då naturligvis kom det lite kiss i kalsongerna, dock inte så mycket men tillräckligt för att A inte ville ha bara kalsonger längre. Men nu har han lovat mig att han ska ha kalsonger imorgon igen, vi får väl se vad han säger när morgondagen kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar