söndag 3 januari 2010

Bowling

Har inte hunnit med att skriva något idag. A höll mig vaken mellan två och sex i natt, pratade och var klarvaken. Så vi sov ända till kvart över tio då svärmor ringde och frågade om hon fick låna hunden. Då var det bara att kliva upp, äta frukost och göra oss i ordning för vi skulle ju till bowlinghallen idag och spela. 


Kvart över tolv susade vi iväg. Kom ner till hallen och P fixade med sitt nya klot. Farfar och P skulle träna på en bana och på den andra banan skulle A, farmor och jag spela. A tyckte det var jättekul att bowla, han var alldeles lyrisk. Sen kom även P:s ena syster dit som jag aldrig har träffat för hon bor inte här i närheten. Efter vi var klara åt vi även en sen lunch där och fikade med P:s syster. 

Nu har vi äntligen kommit hem och P är ute med hunden och när han kommer in ska jag krypa ner i sängen en stund för jag ska jobba i natt och eftersom det inte blev så mycket sömn för mig i natt måste jag vila en stund om jag ska orka vara vaken hela natten. Hoppas att ni haft en skön söndag. Blir nog inget mer inlägg idag, kanske något imorgon innan jag åker till jobbet igen. Ha det gott

2 kommentarer:

  1. Åhh hihi va roligt med bowling! Kommer knappt ihåg när jag gjorde det senast :) Bra tips för framtida aktivitet ....

    fast, oj ,.. hihi kanske inte så lätt med magen i vägen när jag börjar tänka lite närmre ;)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. åh va roligt med bowling det var det längsen man gjorde

    SvaraRadera