söndag 10 januari 2010

Ledig igen

Nu har jag gjort mina två nätter. Första natten rullade på ganska fort för vi hade en hel del att göra. Sov lite si och så igår men kände mig ändå pigg. Bror med familj kom hit på middag, dom hade lite A abstinens(såg honom på nyårsafton sist). Tycker att det är trevligt med mycket folk i huset, tyvärr var jag ju tvungen att åka iväg till jobbet.

Kom till jobbet och då skulle vi vara en mer än natten innan men med färre barn. Kvällen började lugnt men ganska så snart fick min gravida kollega värkar, efter mycket om och men fick jag in henne på förlossningen vid kvart i tolv hade jag lämnat av henne till hennes sambo, vet ej exakt när hon fick sitt barn men någon gång innan halv två men efter ett tror jag. Jätte kul. Sedan rullade natten på, ganska lugn.

När jag skulle åka hem fick jag skjutsa svägerskan till hennes bil för att se om den skulle starta, för det hade den inte gjort dagen innan. Men den startade på första försöket.

Har sovit lite si och så även idag. P:s bästa kompis är här och just nu sitter dom och spelar mario kart för fullt. Lite senare kommer min bästa vän och hennes barn hit, ska bli så otroligt kul för vi har inte setts på väldigt länge. 

Nej nu måste jag titta till sonen som verkar ha krypit ner i sin säng så han inte somnar. Ha en skön söndag allihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar