lördag 16 januari 2010

ÖT

Klev upp tidigt i morse för att göra sonen redo för att åka till kungsberget med sin mormor. Han var så exalterad här på morgonen. Dom kom väl iväg strax efter nio tror jag. Dom ringde när dom kommit fram men sonen hade inte tid att prata med sin mor.

Efter jag tagit en runda med hunden åkte jag in till stan och kollade lite på rean, beställde lite lunch innan jag skulle dra vidare till jobbet, då ringer min telefon och det är från jobbet. Dom ville att jag skulle komma och jobba natten istället för dom hade fått typ sex sjukluckor och eftersom A är bortrest så kunde jag tacka ja till det trots att sambon jobbar i natt. Får dessutom eftersom det var så kort varesel (och jag var på väg till jobbet redan) betalt för kvällen och övertid på natten, ingen dålig deal men rättvis tycker jag. Så nu ska jag försöka sova en stund så jag inte blir så trött i natt när jag klev upp så tidigt i morse.

Ha en underbar lördag

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar