tisdag 26 januari 2010

Tippen och IKEA

Körde in till stan för att kasta allt jag hade i bilen, det tog sin lilla tid men nu är det gjort så skönt. Åkte till IKEA och tog en korv, gick sen upp till restaurangen och pratade lite med min bästa vän som jobbar där. SEn tog jag ett varv på nedre plan, notan slutade på 700kr, men jag lovar att det blir fint med lampan och blommorna, krukorna mm som jag köpte till hobbyrummet som jag nu kanske får döpa om till datarummet. 

Har sån tur idag att min sambo lagar maten, han står just i skrivandets stund och steker pannkakor, vi hade så mycket mjölk som går ut idag. Lilleman har inget emot pannkakor med grädde och sylt. 

Råkade nämna att vi måste baka någon dag, pinsamt nog har jag ej provat bakmaskinen som jag fick i julklapp än, har liksom inte blivit av att baka något. Så nu går A och tjatar: ska vi baka idag? ska vi baka idag? ska vi baka idag?    Vad säger man.

Nu ropar sambon att maten är klar. Ha en skön kväll

1 kommentar: