lördag 23 januari 2010

Helt galet

När vi äntligen skulle åka till stan (stressad som sjutton) kommer jag ut i bilen och kommer då på att bilbarnstolen inte är inmonterad sen A åkte med sin mormor till K-berget, fn vad jag blev irriterad. Jaja det var ju bara att montera in den så vi kunde komma iväg någon gång. Väl hos min vän blev A lite blyg men släppte ganska så på en gång den här gången. M fick öppna sina paket och sen fikade vi, sen började barnen spela keybord för fullt, ett tag stog dom där alla tre, så gulliga. Emellanåt var dom inte så gulliga mot varandra, men så är det ju med barn. Kul att se dom i alla fall. 

På vägen hem skulle vi köpa med mat för jag skulle ju på kryddparty. I drive in kön till Max messar jag till henne som jag skulle till för att dubbelkolla att det var kl 19.30. Fick till svar nej det är nu. Ahh så surt. Det var ju bara att köra hem A och  maten, sen susa vidare till Maria (åt min hamburgare i bilen). Mörkt ute och liten väg dit jag skulle, inte så roligt med tanke på att bilen är enögd på fel sida. Jag kom i alla fall fram helskinnad, dock nästan en timme för sent. Var trevligt att få komma dit. När jag sen åkte hem i mörkret så kommer jag på när jag är hemma att jag åkt från min väska, vilken tur jag har denna dag. Ville inte än en gång köra dit i mörkret så jag ringde till henne och frågade om jag kunde hämta den imorgon och det gick bra. 

Nu ikväll har jag och min sambo sett en film som slutade lite oväntat, jag lyckades till och med hoppa till ett par gånger. Nu har jag surfat runt lite och ska nu göra mig redo för sängen, det är ju en dag imorgon oxå.

Sov gott och kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar