fredag 15 januari 2010

Fyndat


Idag har jag varit på Gränby en sväng och jag gjorde några fynd. Köpte en jätte fin ulljacka till mig själv för endast 199kr (rea på rean), köpte lite saker till lilleman och sen köpte jag jättefina saker till min kollega som födde en son den 10e. Sen köpte jag tulpaner (e ju tulpanensdag idag) och semlor och åkte hem till min mor och fikade. Tror hon blev jätte glad, tyvärr köpte jag inga tulpaner till mig själv, bara älskar tulpaner.

När jag kom hem tog jag med sambo och hund för att hämta A på dagis, han blir ju så glad när vi kommer båda två. Talade då oxå om för honom att han ska få åka med mormor till Kungsberget imorgon och åka skidor, dom ska även sova kvar i husvagnen. Gissa om det var någon som blev glad, strålade som en sol, som han har längtat efter detta.

Nu på kvällen kom min svägerska och en tjej till (som är höggravid) och fikade, svägerskan hade köpt ny bil som hon måste test köra lite och visa upp så klart. Jätte fin bil och hon verkade nöjd med den. När dom åkte tog dom med min sambo och skjutsade honom till jobbet. Så jag har tillbringat kvällen med att prata i telefon och surfat, kämpar som sjutton med dessa htmlkoder för att kunna länka tävlingar, inte min grej men nu har jag lyckat några gånger, stolt över mig själv.

Jo just jag min lillekille, ramlade ner från soffan ikväll och slog sig illa i sitt huvud, han lär ju se vacker ut imorgon, jättebula och rött märke format som en hästsko, och nästan hål i huden, gjorde även illa benet för han fastnade i hyllan under soffbordet. Så nästa vecka blir det ett nytt soffbord hit hem, detta är så otroligt vasst. Vi har satt skydd på hörnen men vad hjälper det när hela kanterna är vassa. Hoppas han inte får för ont.  Nej nu ska jag gå och titta till min lilla kille som sover. Hoppas ni haft en bra fredagskväll

Kram

1 kommentar: