torsdag 28 januari 2010

Träff på Ikea

Har inte gjort så mycket idag, försökt vila lite eftersom jag inte fått den sömn jag behöver. Ska snart hoppa in i duschen och sen gå till dagis för att hämta lilleman. Får se om han gjort klart halsbandet som han håller på att göra till mig (han var så stolt när han visade vad han höll på med igår när jag hämtade honom). Sen blir det hem för att byta om lite och sen ska vi åka till Ikea för att träffa min bästa vän och hennes barn. Eftersom det blir så sent innan vi kan träffas bestämde vi att vi skulle äta middag ihop på Ikea. Mest synd är det om henne som varit där och jobbat hela dagen och sen ska hon hämta barnen för att sen återvända till sitt jobb. Men tyckte Ikea var bra, billig mat och stora ytor för barnen att röra sig på. Så sambon får äta själv idag (ja han har ju sällskap av hunden;-)

Hoppas att ni får en fin em

1 kommentar: