onsdag 13 januari 2010

Extra natt

Igår slappade jag en hel del på fm och det var ju tur för klockan halv två ringde dom från jobbet och behövde akut extra personal till natten. Hade ingen ursäkt till att inte jobba så jag sa ja.

På kvällen var vi med min bror och hans familj och tittade på ett hus i orten där vi bor, men ojojoj det var alldeles för mycket jobb med det huset så där blir det inget bud från dom. Efter visningen hämtade jag upp A hos sin farmor och sen hem där vi bjöd bror med familj på middag som bestod av kotletter, rotfrukter i ugn och en otroligt god sallad med bla fetaost. Lite kaffe på det utan kaka;-) och sen iväg till jobbet. 

Hade en lagom natt på jobbet i natt, inte för mycket och inte för lite. Däremot har jag legat alldeles för länge i sängen idag så jag hinner ej allt jag tänkt, men som tur är, är det ju en dag i morgon oxå

Nej nu ska det bli dagens första kopp kaffe fick ingen på hela natten för mjölken var slut 

3 kommentarer:

  1. Hej gummsan, tusen tusen kramar till dig för omtanken när jag ramlade på magen, du är så otroligt snäll o go :)

    Så skönt att veta nu i af att det inte är någon fara, men man blir så rädd när sånt händer.

    Hoppas ni har haft en fin kväll. Kramisar

    SvaraRadera
  2. sv:mjaa , jag antar att det är så. :)

    SvaraRadera
  3. Skönt att du hann sova innan du jobbade! Alltid tufft att oväntat gå på ett nattpass med ingen sömn förberedelser innan.

    Kramis!

    SvaraRadera