torsdag 8 april 2010

Bättre

Idag har lilleman inte haft så hög feber på hela dagen, nu på kvällen var den 38.0 fast jag gav ingen supp ändå för han blir lös i magen av dom och får ont i baken. Ska ta en temp senare igen  och kolla om tempen stigit då får jag ge honom något ändå. Har varit full fart på honom idag så vi har spelat spel i massor och tittat på tv mm. 

Jag min klant kom på att imorgon är det sista dagen för ombesiktningen och vi har inte lagat bilen än. Ringde till bilomatic så jag fick en tid klockan sju imorgon bitti, svin dyrt men jag får en bil kanske i alla fall. Har totalt förträngt allt det där och nu när lilleman varit sjuk så har jag inte haft en tanke på det, skulle ju egentligen fixat massor denna vecka men har istället fått bara vara hemma med min lilla sjukling, stackarn. Åkte in till stan med bilen vid fyra så slipper jag åka in imorgon bitti. P hinner ju inte hem från jobbet så jag hinner dit till sju imorgon så det här var ju en bra lösning, behöver ju inte bilen ikväll i alla fall. Svärmor kom och hämtade mig i stan när hon hade slutat jobba, tack så mycket. Vi åkte även förbi affären så jag kunde kompletterings handla lite. 

Nu ikväll fick lilleman somna i sin egen säng som vanligt istället för på soffan som han gjort några nätter nu när han varit så dålig. Han protesterade först men sen gick det bra. Har massor som behöver göras under kvällen men tror att jag ska välja att slappa, behöver koppla av lite men vi får se.

Ha en skön kväll och kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar