söndag 25 april 2010

ljusparty

Imorgon ska jag ha ljusparty men har jätte svårt att få ihop folk. Synd tycker jag för det hade varit kul om det kommit många. 

Har nu jobbat hela helgen, en liten annorlunda helg, dels för att jag jobbat dag och kväll, dels för att jag fick sitta vak på en annan avdelning. Igår var vi som sagt var bjudna på middag hos svärmor och satt då ute på deras inglasade altan, hur mysigt som helst. 

Idag på fm blev det väl inte så mycket gjort faktiskt. Men lilleman och sambon åkte med mig in till stan, så jag droppade dom vid ån för dom skulle till Alexanders och äta pizza med farfar innan dom skulle gå på fotboll. En riktig killig em har dom haft. Mysigt för dom.

Nej nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan det är dax att krypa ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar