tisdag 13 april 2010

Brev till A





Igår när jag kom hem från stan tog jag in posten och då hade lilleman fått ett brev, blev naturligtvis nyfiken. Gick in och sa till honom att han hade fått post, gissa om han sken som en sol. Medans jag bar in varorna öppnade han med hjälp av sin far brevet. Och det var hans kompisar Victor och Matilda som skickat honom krya på sig kort och att dom längtade tills dom kunde leka igen. Hur gulligt som helst (tack snälla PK som kom på ideén). Ni gjorde min son otroligt glad. I kuvertet låg även dagiskort på V och M (som var tänkta till mig) som lilleman ville ha i sitt rum. Jag försökte att vi skulle sätta dom i den ramen som jag har med tidigare kort på V men tji fick jag, han skulle ha dom i sitt rum där han hade bilder som han sa. Det var i hans fotokarusell som han fick när han döptes. Så det var bara att sätta in dom där och så här blev det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar