söndag 6 december 2009

2a advent


Idag har jag bara varit hemma. Jag och A hade en lång morgonstund framför tvn. Efter en sen frukost gick jag och A ut med hunden på en promenad och på vägen hem stannade vi vid lekparken så han fick gunga mm. 

Sen har dagen rullat på vi har lekt, tittat på tv, tvättat, städat, märkt kläder, bytt gardiner i alla rum och rensat ut lite saker mm. Imorgon får jag väl fortsätta med rensning och städ, ska bli skönt när det är klart men då är det väl dax att börja om eller hur brukar det vara;-)

Kom i alla fall ihåg att tända två ljus vid middagen idag.

Hoppas ni haft en bra dag. 

Kram till er alla








Kolla in hunden som absolut ska sitta på parkbänken och inte på marken

1 kommentar:

  1. Skönt med en pysseldag o få lite gjort hemma:) Här har inspirationen varit på noll men fick mig ett ryck på kvällen iaf o gjorde av det värsta!

    Varma kramar

    SvaraRadera