fredag 4 december 2009

Trött

Sonen vaknade i natt och kom in till mig, tog ett tag innan han somnade om. Tyvärr ville han dela täcke med mig (även om det är mysigt) och då kan jag inte sova. Så hela dagen har jag varit super duper trött.

Tett åkte med oss till A:s mormor där vi fikade, A fick lunch och sen kom även Jennifer dit. Mormor, Tett och A gick till kyrkogården för att tända ljus för morfar. Jag och Jennifer tog bilen till Willys för att handla mat, sprang även in på järnia och köpte dom där ljusstärnorna jag ville ha. Sen hämtade vi upp ligan vid kyrkan.

Väl hemma kom även Robert hit, så Tett, R och A bakade pepparkakor för glatta livet. Sen gjorde Tett tacopaj och R badade A medans jag pysslade med annat. Tett hann även med att göra en kladdkaka innan A hoppade ner i badvattnet. Sen blev det en god middag för oss alla. 

Bror som oxå varit här tog med sin wiikontroll så vi kunde köra mariokart mot varandra. Det var ju jättekul. Nu har alla åkt hem och sambon åkt till jobbet så nu ska jag nog bara slappa lite eller så gör jag lite nytta innan jag ska gå i säng.

Hoppas ni har haft en underbar fredagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar