torsdag 17 december 2009

Frisk?

Nu har det inte kommit något i blöjan på nästan 24 timmar då borde han väl räknas som frisk eller? Ska försöka att bara ge snälla saker för magen idag med så får vi se vad som händer, problemet är att han vill inte äta något, bara en eller två tuggar lyckas man lura i honom. Magsäcken har väl krympt till en liten ärta skulle jag tro. 

Idag ska vi hela familjen åka in till stan och shoppa. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa till sambon i julklapp och han undrar vad jag önskar mig, jag kan inte komma på något när han frågar, annars brukar det ju alltid finnas saker man vill ha. Skulle dock vilja ha en Kitchen Aid men dom är så dyra och dessutom inte något viktigt att lägga pengar på, men drömma kan man ju alltid.

Just nu snöar det utan för mitt fönster, jag sitter här och sonen badar med övervakning av sin far. Ha en underbar dag allihop.

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar