lördag 19 december 2009

Snart dax igen

Det blev ingen mera sömn för mig idag (hoppas det går bra på jobbet i natt då). Har visserligen suttit och slappat en del framför datorn idag, tog en sväng till stan och köpte toapapper för det var visst helt slut märkte jag när jag skulle gå på toa. Kommer till affären och pantade fyra kassar med flaskor, plockade lite smått och gott, sen när jag skulle betala upptäcker jag att jag glömt kortet hemma, pinsamt. Det var ju bara att plocka bort och bara ta det som räckte för pantkvittot (tur att jag tog med dom där flaskorna hade först tänkt strunta i det).

Middagen idag blev verkligen ingen riktig middag, pojkarna åt ärtsoppa (A åt två tuggor och sen macka) och jag åt rostade mackor (vilket inte kan räknas som middag egentligen) men hade absolut ingen inspiration alls idag och klockan började bli så mycket.

Nej nu ska jag slappa en stund och ta en kopp kaffe sen är det dax att göra sig i ordning för att fara till jobbet. Ha en skön lördagkväll ni som får vara hemma och mysa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar