måndag 21 december 2009

Tidig morgon

I morse vaknade A före halv sex (jag somnade vid halv tre), kändes lite jobbigt men det var ju bara att gå upp. Jag gick och la mig en timme på fm sen istället för att orka med dagen. 

Varit på en underbar långpromenad hela familjen, A fick åka på boben, gissa hur roligt han tyckte det var, hunden är lyrisk över all snö. Tog med mig kameran ut och tog några bilder under promenaden. (lägger in bilderna senare när jag fört över dom)

Vi har varit på Ikea, gränby centrum och Willys. Kändes rätt bra, hade ingen julstress utan bara tog det i lugn takt. På Ikea var det jätte lite folk så vi passade på att äta där så slapp vi stressa hem för att fixa middag. Klockan hann bli halv nio nästan innan vi kom hem så det var bara att stoppa lilleman i säng på en gång.

Nu har jag bara kvar att köpa julklapp till lilleman (det vi skulle köpa var slut) och till min sambo men det ända han önskar sig är nya super mairo (wii), hur kul är det, då vet han ju vad han får om jag skulle köpa det ända han önskar sig, nej jag får väl försöka fundera ut något åt honom.  Har själv lite svårt med vad jag ska önska mig för det mesta som jag skulle vilja ha är för dyrt. Är det inte typiskt att när någon frågar en vad man vill ha, då kommer man inte på något men annars finns det hur mycket som helst som man skulle vilja ha.

Nej nu ska jag ge mig på att koka knäcken. Ha en skön kväll.

Kram på er 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar