onsdag 16 december 2009

sjuk igen

Igår var det bara en lös blöja på morgonen sen kom det inget på hela dagen och kvällen så då trodde jag han skulle vara frisk nu. Men kl 02 i natt (jag somnade halv två) vaknade jag av att sonen ropar mamma kräkts, sprang in till honom, det var dock ytterst lite så jag trodde han hade hostat så han fick upp lite. 

Efter jag tvättat bort det så fick han ligga i våran säng men snacka om klarvaken kille, han for och snackade och skulle ha dricka mm hela tiden, helt plötsligt kräks han jätte kraftigt och mycket så det var bara upp och bädda rent i sängen, tvätta av hela pojken, han blev naturligtvis jätteledsen. Försökte åter igen få honom att somna men det gick inte.Tillslut gick min sambo upp med honom så jag skulle få sova lite (han själv hade somnat kl 21 på kvällen så han hade ju sovit några timmar redan), tack älskling.

Vet ej vad klockan var när dom kom tillbaka och A somnade med mig och vi sov ända tills telefonen ringde halv elva (snacka om vi var trötta). Och nu är det full fart som vanligt på honom man märker inte att han är dålig över huvud taget. Hoppas det blir bra nu.

Ha en bra dag allihop, själv ska jag till stan och shoppa

1 kommentar:

  1. Hoppas Alexander blir frisk lika fort som Jossan blev, det bara kom för henne med och så kräktes hon några timmar och sen försvann det. Hoppas du får en trevlig shoppingtur! *kram*

    SvaraRadera