torsdag 3 december 2009

kalas mm

Idag har jag varit en sväng till öb och shoppat lite innan jag åkte på massage (behandling), det var jätteskönt och lite smärtsamt. Hoppas att det håller sig i schack i min rygg ett tag nu. Sen var det bara att fara hem för att hämta A på dagis och sen vidare för att gratta hans kompis V. Det blev ganska sent innan vi kom hem så A var jätte trött och hungrig (men han ville inte åka hem för han och V lekte med V:s  tågbana, så det krävdes mycket övertalning innan vi kunde åka).

Efter maten umgicks vi bara hela familjen en stund innan A skulle sova (alldeles för sent klockan var närmare nio) och hans far skulle åka till jobbet. 

Nu skulle jag ha gjort massa nytta efter han somnade men jag orkar verkligen inte.

Här kommer en bild på killarna när dom kör tåg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar