onsdag 23 december 2009

julfika mm




Idag åkte jag till kusinen för att lämna julklapparna innan dom skulle åka till Norge. Vi blev bjudna på julfika där, jätte mysigt. När vi fikat så byggde Johanna och Linnea tågbana med Alexander medans jag och kusinen fick oss en pratstund. 

Sen har vi varit en sväng hos mormor och åt en sen lunch. A fick stanna kvar där medans jag åkte för att fixa några julklappar. Men det jag skulle köpa var slut överallt:-(  Tett mötte upp mig på leklust och sen följde hon med oss hem. Hon och A åt maxmat sen var det så sent så det var dax för lilleman att sova.

Jag och Tett har gjort julgodis här ikväll, det blev rischoklad och wienernougat sen spelade vi lite mario kart tills hennes pojkvän kom och hämtade henne. 

Själv har jag uppdaterat mig på en massa bloggar och min sambo står just nu och målar taket (lager 2) i hobbyrummet. 

Strax dax för sängen så man orkar med morgondagen.

Slänger in några bilder på A när han busar i snön när vi ska åka från mormor. Han slänger sig i snön och börjar krypa och gräva sig framåt, så säger han mamma ta kort då. Hahaha vad säger man.

1 kommentar:

  1. Hej o god jul goa du, hoppas ni får en riktigt fin dag i morgon :) Varma kramar / Jenny!

    SvaraRadera