fredag 30 april 2010

Idag är det valborg

Idag är det ju valborg, här i uppsala är det ju en stor festdag. Men jag har inte deltagit i det som händer på stan dom sista femton åren. Det jag ska göra idag är att städa, köra iväg alla grenar till majkasen och in till stan och stor handla. Sen på em kommer min vän från östhammar hit och min bror med sin familj. Vi tänkte vi skulle äta och dricka gott, umgås och sen titta på majkasen. Ska försöka ta en massa bilder idag som jag kan lägga in imorgon.

Vad ska ni göra idag på valborg? Har ni några traditioner?

Önskar er alla en glad valborg. Kram på er

2 kommentarer:

  1. Jag ska jobba tre nätter nu. Så det blir inget firande för mig. Men det är min tur att jobba, har varit ledig två år på raken. Så jag ska inte gnälla. Ha en trevlig kväll. Kram Yvonne.

    SvaraRadera
  2. Då kommer vi synas på lördag och söndag natt för då jobbar jag. Hoppas att ni haft en bra natt på jobbet.
    Vi hade trevligt, tack ska du ha.
    Kram Carina

    SvaraRadera