söndag 13 juni 2010

Mini golf


Vi hade tur med vädret så det blev en runda minigolf, gissa om lilleman tyckte det var kul. Han spelade för fullt och ibland var han riktigt duktig, trots att han aldrig spelat förrut. Han var så ivrig så han sprang mellan banorna. Detta kommer vi göra flera gånger denna sommar, det är ju ett ganska så billigt nöje och kul tyckte han att det var. Dom hade gungor och klätterställning brevid golfbanan så vi lekte en stund där oxå innan vi drog vidare till Ikea där vi köpte oss en varsin korv.

Nu sitter pojkarna och spelar mariokart (jag har oxå spelat men nu var det pappas tur) så passar jag på att blogga lite innan jag ska börja med middagen. 

Vad har ni gjort idag?

Kram på er


3 kommentarer:

  1. jAG ÄR FRÅN åRSTA URSPRUNGLIGEN MEN SEN UPVUXEN I sTORVRETA. vART BOR NI?

    SvaraRadera
  2. Jag var bara 7år när vi flyttade. men jag har två äldre bröder också...födda -72, -70 Vart i Årsta bodde du?

    SvaraRadera
  3. Vilken golfkille. Minigolf är ju super kul och billigt. Kram

    SvaraRadera