lördag 13 februari 2010

14års kalas

Hade en mysig stund i sängen i morse innan vi gick upp för att titta på morgontv. Blev en ganska så sen frukost idag men det är mysigt när vi alla kan äta tillsammans. Efter frukosten tittade pappan och sonen på barntv och åt godis (det är ju lördag så då måste man ju äta godis på en gång:-)) Själv har jag suttit och surfat vid datorn och tittat på lite goda recept. 

Nu har mannen gått i säng (sjuk) och jag och sonen är bänkade i soffan. Men snart måste vi göra oss i ordning för dagen för vi ska ju på kalas klockan 13, A:s kusin fyller fjorton idag. Efter kalaset ska jag iväg för att köpa färg, vi har bestämt oss för att måla om vardagsrummet och dom hade rea på den färg vi ska ha tom imorgon, så lika bra att köpa den nu så har vi den hemma tills vi har tid att måla. Sen måste jag till Willys oxå för ekar det i kylskåpet, finns verkligen ingenting att äta där. 

Vad ska ni göra idag?


Grattis Angelica på fjortonårsdagen!!!!

1 kommentar:

  1. Hoppas ni har det kul på kalaset, här har vi ju badat på förmiddagen och nu på kvällen kommer en kompis med sin lilla tjej över på besök. Pappan är och svänger sina lurviga ikväll så antar att vi får ta oss en tur till stan i kväll och vara nattchaufförer jag och lillsessan ;)

    Ha en härlig helg, kram!

    SvaraRadera