lördag 13 februari 2010

Lördagskväll

När vi kom till kalaset slog någon extrem blyghet till så A klängde sig fast runt min hals och borrade in ansiktet i min hals, hårt. Ett tag kändes det som jag fick ett par tänder i halsen, kändes ungefär som om jag hade en vampyr om halsen;-) Han ville absolut inte ha någon fika. 

Efter kalaset susade vi iväg till Bauhaus för att köpa 20 liter färg så vi kan måla om vardagsrummet, sen vidare till Willys för att handla mat. Klockan tickade iväg och hungrig var jag så det blev en färdig grillad kyckling som fick följa med hem som middag till den blev en sallad som jag fick hjälp att skära av min son. 






Vi har haft lite mys i soffan med godis innan lilleman skulle krypa i säng. Klart hunden ska ha klubba oxå tyckte A, slutade med att pappa fick hålla i klubbpinnen så hunden inte skulle äta den oxå. Han ville även ringa en sväng till sin mormor innan han somnade, så det fick han göra. Nu sitter jag och sambon med varsin dator i soffan, hur nördigt som helst. Om en stund ska det bli en romantisk komedi film för oss och sen i säng för jag känner mig inte pigg alls. 

Ha en skön lördagkväll. Kram på er

1 kommentar:

  1. A ser så stor ut på bilderna. Har han växt mycket sen i julas eller.....

    SvaraRadera