tisdag 2 februari 2010

Rixos

Tett kom hit vid tolv tiden, vi tränade 30min idag, tog det lite lugnt eftersom ingen av oss är riktigt friska. Körde 15min wii och 15min cykel. Hade gått ner -1.4 sen förra gången, jiippii. Och jag som ätit som jag brukar helt otroligt, ska nu skärpa mig och äta rätt oxå. Efter träningen spelade vi lite mario kart, det var länge sedan vi gjorde. 

Hämtade lilleman vid fyra, tog bilen för vi åkte in till stan direkt och hämtade P vid hans jobb. Tett ville så gärna äta sallad på rixos så då gjorde vi det (hade aldrig varit där tidigare). Jag valde kyckling, rödlök, tzatziki, fetaost och pasta i min sallad, mums vad gott det var. När vi ändå var i stan passade vi på att åka till ikea för att köpa expedit hyllan, blev lite annat smått och gott oxå. Svängde in på onoff för att titta på en dator till mig (min goa sambo tycker att jag ska få en alldeles egen bloggdator, visst är han go) men det var alldeles för dålig batteritid på den jag ska få, så vi får köpa den på siba istället, typ lika dator fast med bättre batteritid för samma pengar, tur att man har en pojkvänn som kan datorer, annars skulle jag blivit blåst.

Ha en skön kväll. Kram på er

1 kommentar:

  1. Åhh hejja, va duktig du är :) I april då jäklar ska jag ta tag i mina kilon igen, då ska de väck :P

    Ha en riktigt fin vecka tjejen! Kram Jenny

    SvaraRadera