fredag 19 februari 2010

Fiskbullar

Igår var vi hemma hela dagen eftersom lilleman inte mått så bra på natten. Hade berättat för honom att hans mormor skulle komma och äta med oss. Strax före lunch tänkte jag undrar vad A tog vägen, letade men hittade honom inte först. Hittade honom i hallen där han stog och hängde vid tvättmaskinen och kollade ut genom fönstret. Frågade vad han gjorde, då sa han jag bara tittar om min mormor kanske kommer snart (hur söt får man vara), sa då men lilla gubben hon kommer ju inte förrän ikväll.

Va och hämtade ut mitt paket igår som var från PYhobby och inte barnlycka som jag trodde. När jag kom hem därifrån kom även mormor, gissa om det blev en liten glad kille. Efter dom lekt en stund var det dags att göra klart maten. Mormor skulle nämligen bjuda på norska fiskbullar. 

När vi skulle äta kom även Kacka för att fika, sen kom även Tett. Tett fick ca femton blad med scrappbookingpapper av mig, hon blev nog väldigt glad.

Nej nu hinner jag inte skriva mer för jag måste göra mig i ordning för att åka till jobbet, arbeta 21-07. Ha en underbar fredagskväll ni som är lediga

KRam på er

2 kommentarer:

  1. Stackare som jobbar, hoppas du får en fin jobbnatt i alla fall! Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. sv: ja nu har jag sportlov :)
    jag vet inte riktigt vad jag ska göra :)

    SvaraRadera