onsdag 10 februari 2010

Tidig kväll

Helt otroligt, igår kväll gick jag och la mig fem i nio, det kan jag inte minnas att jag gjort förutom om man varit jätte sjuk. Jag och sambon skulle titta på film igår men efter fem minuter kunde jag inte hålla mina ögon öppna längre. Kan ju bero på att jag varit/är dålig och hade varit på utbildningsdag hela dagen, inte van att sitta och lyssna en hel dag. Men skönt var det att få somna så tidigt.

Idag vaknade lilleman kl 06.45 och var jätte pigg, vi lekte en ganska så lång stund i våran säng innan vi klev upp och åt frukost. Jag var den som fick lämna honom på dagis. Gick in för att prata med fröknarna om schemat och tillslut började han buffa på mig och jag sa jaja jag ska gå för jag antar att det var det han ville. En av fröknarna sa då vilken utveckling det har skett för honom förr ville han inte vara här och nu funkar allt så bra. Och en annan fröken sa han vill nu kramas med oss (lilleman hade krypit upp i hennes knä och satt och myste) Kul att det går så bra på dagis, han verkligen älskar att gå dit nu, det trodde man inte för några månader sen då vi hade så stora problem. 

Tett skulle komma hit till klockan elva idag för vi skulle träna (bestämt för en vecka sen) men nu kommer hon lite senare för hon har fått jobb, jätte roligt för henne. Det är bara fem timmar i veckan än så länge men det är ju en början. Hoppas du trivs.

Nej nu ska jag göra någon nytta så jag kan vila med gott samvete efter lunch.

Ha en bra dag. Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar