tisdag 9 februari 2010

U-tur

Idag var det utbildningsdag för mig på jobbet. Eftersom P skulle börja jobba kl 06.45 i morse och jag hade u-tur skulle min mor komma hit för att lämna A på dagis till klockan nio. Tack snälla mamma. Hon kom hit strax efter sju och hade så ont i ryggen så hon kunde knappt gå. Jag kom i sista sekunden till jobbet, hade otroligt tur med att få en parkering idag.

Efter jobbet åkte jag till mamma för att hämta hunden som hade sovit med henne hela dagen (mamma hade jobbat i natt och skulle gå på en natt till). Sen hem mös en stund innan jag tog och åkte iväg till bälinge för att handla mjölk. Medans jag gjorde det lagade min sambo iordning pannkakor till middag. 

Innan jag åkte till bälinge skulle jag byta blöja på A, då säger han till mig: mamma jag är trött och vill sova, svarar då honom att vi ska äta middag och glass först sen kan du få gå i säng tidigt ikväll. Han: Ja mamma det vill jag, jag är såå trött. Visst är han väl för gullig man kan ju inte låta bli att le.

Nu ska jag bara slappa i soffan och dricka kaffe. 

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar