måndag 22 februari 2010

V. 8 utmaning

Åter igen antar jag jennys utmaning. Så här kommer min MÅNDAGS LISTA


Idag måndag är jag glad för att

  • i natt är det min sista natt för den här gången
  • det gick bra hos tandläkaren med sonen
  • på torsdag ska jag och en kompis till Nickis med våra barn (första gången för oss)
  • att A har blivit bättre
  • för att jag älskar min familj
  • för att min familj älskar mig
  • att det blir ljusare ute för varje dag
  • för att idag snöar det inte


Gör en måndagslista du oxå. Ha en underbar dag allihop. Kram

1 kommentar:

  1. Så kul att läsa din lista, o ni kommer garanterat få jätte kul på nickis, Astrid gillar det hur mycket som helst :)

    Vi ska nog också dit en sväng nästa vecka, tänkte passa på innan hon blir storasyster så hon får njuta av all uppmärksamhet till 100% :)

    Kramar!

    SvaraRadera