fredag 12 februari 2010

Fredag igen

Jaha ja då var det fredag och för många innebär det ledigt med familjen, men så är det inte i den här familjen. Jag är förvisso ledig denna helg men min sambo jobbar hela helgen, så så mycket familjemys blir det inte. 

Vakade ju av idag och klev upp vid ett tiden, har nu städat kök och vardagsrum så det ser okej ut i alla fall. Undrar vad man ska hitta på till middag när det bara är lileman och jag ikväll? Man kanske ska åka in till stan och äta med mormor, det var så otroligt länge sedan han träffade sin mormor, fast hon ska ju jobba i natt så hon kanske vill vila. Får nog ringa henne och höra om hon orkar med oss.

Vad har ni för planer i helgen?






En sån här skulle min son vilja ha

1 kommentar:

  1. Oh, en sån där bil skulle min Oliver också vilja ha kan jag lova! kram

    SvaraRadera