onsdag 3 februari 2010

Så glad


Är så glad, min underbara sambo har köpt en netbook till mig, en rosa. Tack snälla du. Nu har jag en alldeles egen dator som jag kan surfa på när jag vill och vart jag vill. 

Vi åkte som sagt var in till stan idag, först var vi på chilistore (men handlade inget), sen blev det bauhaus där vi köpte lister och tillbehör för rummet, dörrhandtag. När vi kommer ut till bilen med listerna är dom några centimeter för långa (då trots att jag har dom ända i framrutan), det var bara gå in och köpa en såg och kapa bort lite så vi kunde stänga bagageluckan. Till Ikea för en korv, vidare till Maxi för att fylla upp kylskåpet, in på Lindex för att köpa kalsonger till lilleman och sist men inte minst in på Siba där min sambo köpte denna underbara present till mig (en förtidig alla hjärtansdag present, den första jag någonsin fått av honom). Än en gång ett jätte tack älskling, du är underbar.

Bilden är lånad från sibas hemsida

6 kommentarer:

  1. inte avis ... värkligen inte !!! :'(

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med en egen dator! Hur många har ni nu - 4 ;-)?
    Har dom tagit bort det där att man kan såga till det man köpt, precis utanför kassorna på Bauhaus?
    Tänkte på imorrn. Går A på dagis? hur länge isf? Vi kan ju komma till er när jag har hämtat mina..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh grattis, så nice :-) kram!

    SvaraRadera
  4. Nädå Mipsan, det finns kvar på Bauhaus, men jag orkade inte släpa ur alla golvsocklar ur bilen igen så då var det enklare att köpa en såg hehe...Och vi har 3 datorer för kännedom. Det behöver väl alla hushåll som består av 2 vuxna och en 3-åring, eller?? ;)

    SvaraRadera
  5. Grattis Carina. Inga krav men nu förväntar vi oss ännu fler intressanta inlägg.

    SvaraRadera