onsdag 3 februari 2010

Klart

Nu är rummet äntligen klart(renoveringen) , bara lite piff kvar. P var så duktig och satte upp socklarna nästan direkt när vi kom hem. Middagen idag blev rotfrukter i ugn (potatis, palsternacka, morötter, lök och vitlök), lövbiff, aioli, beasås och en god sallad till. Smakade riktigt bra.

Har under kvällen lekt lite med min nya dator och sen hade jag ett lååååångt telefon samtal med min bästa vän. Helt otroligt det där egentligen, förr pratade man alltid i telefonen, gärna långa samtal på flera timmar men nu skickar man alltid sms, korta tråkiga meddelanden men effetktiva. Konstaterade idag att jag faktiskt saknar att prata i telefonen, man blir så mycket mer uppdaterad om sina vänner än  när man bara skickar sms. Ja nu har man ju kanske inte tid att sitta i telefonen som man gjorde i yngre dagar men ibland i alla fall.

Vad tycker ni? Brukar ni ha långa samtal med era vänner?

Nu ska jag strax krypa ner i sängen och försöka sova. Ska ju träna klockan tio imorgon med brorsdottern. God natt och sov så gott. KRam 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar